به گزارش خبرنگار ایرنا از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شامگاه جمعه ملوان در مجموعه ورزشی ساحلی بندرگز و در ششمین دیدار خود در این فصل از رقابت ها به مصاف پیام کویر اردکان رفت ودر همان ابتدای بازی با حمایت پرشور تماشاگران بندرگزی با دو گل از حریف پیشی گرفت هرچند در اوسط این وقت تیم مهمان توانست یک گل را جبران کند.
این نتیجه تا پایان 12 دقیقه اول بازی ادامه داشت و در وقت دوم نیز این برتری با نتیجه 6 بر2 به نفع ملوان استمرار یافت و در 2 دقیقه پایانی نیز ملوان با زدن یک گل دیگر توانست به یک برد شیرین دست یابد و اولین برد خانگی خود را در این فصل از رقابت ها جشن بگیرد.
از نکات مهم این دیدار گلزنی محمود ایوبی بازیکن گمیشانی و با سابقه ملوان بود که پس از هفته ها طلسم گل نزنی خود راشکست.
همچنین واکنش های عالی و دیدنی داود کریمی دروازه بان ملوان از دیگر نکات این دیدار بود وی در لحظات پایانی بازی نیز توانست یک ضربه پنالتی تیم حریف را مهار کند.
با توجه به نتایج حاصل در این هفته از بازی ها ،تیم ملوان با یک بازی کمتر به رتبه پنجم لیگ برتر این مسابقات صعود کرد.
قبل از شروع دیدار نیز مسئول کانون هواداران بندرگز با حضور در محل اقامت تیم اردکان ،ورود این تیم به شهرستان بندرگز را خوش امد گفت.
بهزاد عرب جز با 5 گل بهترین گلزن ملوان در این فصل از رقابت ها است، بهمن جمشیدی به عنوان نماینده فدراسیون این دیدار را زیر نظر داشت . داوری این دیدار بر عهده حاجی پور ، داوطلب و جوادی نیا و فلاحی و ناظر بازی نیز حسن کیومرثی بود.
محمد ایرجی، داوود کریمی، محمد سرحدی، بهزاد عربجز، میلاد درزی، محمود ایوبی، سید محمد سادات، علیرضا خسروی، بنیامین رمضانی، حسین طهماسبی، محمد درزی، عیسی کمال غریبی، اصغر مزندره، سامان حسینی، مصطفی رضایی، علی صیدانلو؛بازیکنان ملوان در فصل جاری رقابت ها هستند.
مهدی احمدی مربی، امیر بهی مربی بدنساز و اکبر شربتی به عنوان مربی گلرها در کنار محمد رضا رحمانی مسئول تدارکات ملوان را همراهی می کنند، سرپرست تیم علی جهانشاهی است.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور 11 تیم شامل ' شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان، شهریار ساری، شهیدجهان نژادیان آبادان، ایفاسرام اردکان ، شهرداری بندرعباس، پیام کویر اردکان، مقاومت گلسا پوش یزد و ملوان بندرگز' در حال پیگیری است.
بندرگز از توابع استان گلستان بوده و در 40 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.