به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فاتحی روز جمعه درجمع راهپیمایان روز قدس در گنبدکاووس اظهار داشت: روز قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که برای حمایت امت اسلام از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شد.
وی بااشاره به فلسفه شکل گیری صهیونیسم درقلب کشورهای اسلامی و نیز خطر همیشگی یهود برای اسلام گفت: صهیونیسم ابزار ظالمانه استعمارگران برای تشکیل دولت مستقل اسرائیل بود.
حجت الاسلام فاتحی اضافه کرد: تشکیل دولت مستقل صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین که برای سه دین بزرگ الهی یعنی یهود، مسیحیت و اسلام دارای اهمیت است، نقشه خطرناک قدرت های استعمارگر بود.
وی تصریح کرد: پس از تشکیل رژیم صهیونیستی، دول عربی به دلیل نداشتن وحدت و توان جنگی و نیز رهبری واحد نتوانستند در جنگ های که با آن داشتند او را شکست دهند.
روحانی حوزه علمیه مشهد همچنین دشمنی همیشگی صهیونیسم و یهود با امت اسلام را یادآور شد و گفت: برای شکست اسرائیل، امت اسلام باید با سلاح ایمان، بسیج همگانی و تشکیل ارتش واحد قدرتمند، با این غده سرطانی مقابله کنند.
حجت الاسلام فاتحی گفت: امت اسلام نه تنها نباید اسرائیل و صهیونیست را به رسمیت بشناسد بلکه حتی نباید با آن مذاکره و صلح کرد.
وی با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط امام راحل افزود؛ این اقدام ارزشمند امام نخواهد گذاشت تا مساله فلسطین و قدس شریف کمرنگ شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.