به گزارش ایرنا در پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و حسن صادقلو آمده است: بنیانگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس و اعلام حمایت از مردم رنج کشیده و مظلوم فلسطین اقدامی تابناک و بسیار تاثیر گذار در جهان اسلام بوده وهست.
در ادامه این پیام می خوانیم: بطور قطع روز جهانی قدس به بستر و جایگاهی برای دفاع از مردم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونسیتی و تمامی رژیم های استکباری و غاصب در سراسر دنیا مبدل شده است.
امام جمعه گرگان واستاندار گلستان افزوده اند: حمایت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه ایران، شجاعت مقابله با ظلم و نیز زمینه های وحدت مسلمان در دنیای اسلام را افزایش داده است.
آیت الله نورمفیدی و صادقلو در این پیام از تمامی مردم روزه دار گلستان دعوت کرده اند که همپیمان با مسلمانان سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن ابراز همبستگی با مردم درد کشیده فلسطین، وحدت امت واحده اسلامی را به جهانیان نشان داده و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است، اعلام نمایند.
به گفته آنان؛ حضور سلحشورانه مردم در روز جهانی قدس موجبات تقویت روحیه مبارزه علیه استکبار جهانی و زمینه های تعجیل در انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) و نجات مظلومان از ظلم و بی عدالتی را فراهم می آورد.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.