به گزارش صبح سه شنبه ایرنا از استانداری گلستان علی اصغر طهماسبی در جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان اظهار کرد: منطقه ای که یکشنبه شب در دیروالزور سوریه هدف موشک های میان برد سپاه پاسداران قرار گرفت، پس از شکست های پیاپی داعش در موصل و رقه به محل تجمع و اختفای فرماندهان این گروه تروریستی تبدیل شده بود.
وی ادامه داد: این اقدام به موقع پاسخ دندان شکنی بود به تمامی حامیان تروریسم که اخیراً اعلام کرده بودند جنگ را به داخل مرزهای ایران می کشانیم.
معاون استاندار گلستان اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار، امنیت و صلابت قرار دارد و به احدی اجازه ماجراجویی در مرزهای کشور و داخل خاک ایران را نخواهد داد و هر اقدام عملیاتی دشمن ولو کوچک، با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
وی بیان کرد: اقدام موشکی ایران علیه تروریسم درست در شبی صورت گرفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی و شهدای مدافع حرم فرمودند 'ما به آنها سیلی خواهیم زد' و به حق که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام خود سیلی محکمی به دشمن وارد کرد و پاسخ دندان شکنی به عملیات کور تروریستی در تهران و ریختن خون مردم بی گناه داد.
رئیس کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های مذهبی شورای تأمین گلستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تنوع قومیتی و مذاهب، دو ویژگی بارز استان گلستان است، بنابراین برای حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان، باید حساسیت های لازم در این حوزه همواره وجود داشته باشد.
طهماسبی اضافه کرد که اعضای کمیسیون استان اشراف کاملی بر فعالیت ها و مسائل اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی دارند و همه سیاست های ما در این حوزه، سیاست واحدی است.
استان گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام ومذاهب مختلف هستند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.