آیت الله سید احمد میرعمادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات موشکی سپاه بار دیگر اقتدار ملی را تقویت و ثابت کرد ایران کشور و مردمی قدرتمند دارد.
وی اظهار کرد: تروریست ها و حامیان آنها باید بدانند که در برابر ترقه بازی، سیلی محکم می خورند و این اقدام سپاه حق ملت ایران از نیروی نظامی کشور بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان عملیات موشکی سپاه پاسداران را یک اقدام عقلایی و به موقع دانست و افزود: این اقدام امید را در دل مردم ایجاد کرد و به طور قطع مردم فهیم کشور خوشحال هستند و خواهان انتقام گیری از خون شهدای تروریستی هستند.
وی با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دندان شکن به تروریست ها در مدت زمان کوتاه گفت: این اقدام بازدارنده پیامی روشن به تروریست ها و حامیان آنها از جمله استکبار جهانی بود و باعث حفظ وحدت و انسجام ملی می شود.
به گزارش ایرنا در 2 حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه هفدهم خردادماه رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره) یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را برعهده گرفته بود.
اخبار منتشر شده در این زمینه را در ایرنای لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan و کانال تلگرامی irnalorestan@ را نیز می توانید مشاهده کنید.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.