امانقلی رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات والیبال نوجوانان جام رمضان که با شرکت 13 تیم از گنبدکاووس و برخی شهرهای همجوار از 11 خرداد آغاز شده بود، روز 21 خرداد به پایان رسید.
وی بابیان اینکه تیم های شرکت کننده درقالب سه گروه با هم رقابت کردند، افزود: پس از تیم قهرمان، تیم های 'سریک، کانون ارازی کلاله و کانون دوجی به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم دست یافتند.
رحیمی اضافه کرد: جام قهرمانی و هدایای تیم های برتر این مسابقات پس از برگزاری مسابقات رده جوانان در پایان ماه مبارک رمضان در مراسمی به آنان اهدا می شود.
وی تصریح کرد: مسابقات والیبال جام رمضان در رده جوانان نیز با شرکت 14 تیم پس از لیالی قدر درمحل سالن المپیک گنبدکاووس آغاز می شود.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته ورزشی والیبال علاقه مندان زیادی دراین شهرستان دارد به گونه ای که از گنبدکاووس در محافل ورزشی به عنوان پایتخت والیبال کشور یاد می شود.
گنبدکاووس بازیکنان و چهره های نام آشنایی در والیبال کشور دارد که فرهاد قائمی، میکائیل تاجر، طاهر آزمون، بای محمد دوجی، رسول آقچلی و اسماعیل مسافر و مرحوم نوری آزمون از جمله این بازیکنان و چهره ها می باشند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.