به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل کیانی مقدم شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت 8 جانباخته معدن آزادشهر در روستای وطن این شهرستان که باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان در مسجد این روستا اظهار داشت: امتحان الهی قانونی است که مشمول همه مسلمین می شود.
وی بابیان اینکه پیامبران الهی نیز از آزمایش الهی مصون نبودند، گفت: تنها راه در برابر امتحان الهی، صبر و شکیبایی در برابر این مصایب است.
حجت الاسلام کیانی اضافه کرد: یک فرد مسلمان باید با امتحان الهی، ایمان خود را قوی تر کند زیرا بازگشت همه ما به سوی خداست.
امام جمعه شهر روداب سبزوار همچنین با قدردانی از رسیدگی مسئولان به خانواده جانباختگان، برلزوم برخورد با مقصران این حادثه به عنوان مطالبه خانواده ها تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز ( پنجشنبه) برای دیدار با خانواده جانباختگان حادثه معدن آزادشهر در شهرستان رامیان و نیز روستای وطن شهرستان آزادشهر به شرق استان گلستان سفر کرد.
وی پس از دیدار با خانواده های جانباختگان حادثه معدن در رامیان، در مراسم بزرگداشت یاد جانباختگان این حادثه در روستای وطن در فاصله 40 کیلومتری آزادشهر نیز که با حضور جمع کثیری از مردم این روستا برگزار شد، حضور یافت.
در حادثه انفجار معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان که 13 اردیبهشت امسال رخ داد، 43 نفر جان خود را از دست دادند و حدود 80 نفر نیز مصدوم شدند.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.