به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در این مراسم از نفرات برتر و قهرمانان ورزش شهرستان در سال 95، تیم های برتر رقابت های المپیاد ورزشی سال 95 استان و همچنین برخی از خبرنگاران فعال حوزه ورزش بندرگز قدر دانی شد.
تقدیر از محمد رضا تخشا کاپیتان تیم ملی فوتسال، منا نوروزیان فر کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان ، علی اصغر غزنوی قهرمان مسابقات ووشوی آذربایجان وسایر ورزشکاران دارای عناوین ملی و بین المللی شهرستان از برنامه های این مراسم بود.
علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات، قهرمانان واقعی کشور را فاتحان خرمشهر دانست و اظهار داشت: ما هرچه از قهرمانی و رتبه های ورزشی داریم ، مدیون امنیتی است که از مجاهدت و ایثارگری های رزمندگان اسلام نصیب این کشور شده است.
وی همچنین حضور گسترده ،پرشور و آگاهانه مردم شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت را ستودنی دانست و افزود: حضور باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: در ارتباط با ستاد ساماندهی جوانان دستورالعمل ویژه ای وجود دارد، بحث مسائل مربوط به ورزش و امور ورزشی جوانان ، مسائل مربوط به اشتغال جوانان و همچنین ازدواج که با تشکیل گروهها و کمیته های مختلف پیگیری می شود.
بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان نیز گفت: تجلیل از زحمات ورزشکاران و قهرمانان موجب ایجاد انگیزه در آنها جهت ادامه راه و کسب افتخارات بیشتر خواهد شد.
وی در خصوص دومین المپیاد ورزش استان اظهار داشت: هدف از اجرای المپیاد ایجاد بستر مناسب در سطح استان جهت تقویت و احیای رشته های ورزشی ریشه دار بود که در شهرستانهای مختلف از جمله بندرگز به نحو مناسب از این فرصت استفاده نموده و نقش موثری در جذب نوجوانان به محیط های ورزشی ایفا کرد.
طیبی، کسب رتبه چهارم استان گلستان و ارتقاء 10 پله ای بندرگز نسبت به سال قبل را قابل تقدیر بیان کرد.
در دومین المپیاد ورزش گلستان، شهرستان بندرگز با اعزام دو کاروان از دو شهر نوکنده و بندرگز مقام چهارم را بدست آورد.
همچنین بندرگز در تیم امید گلستان که قهرمانی کشور را کسب نمود دارای سه نماینده از جمله کاپیتان و آقای گل این رقابت ها است.
شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان و درفاصله 42کیلومتری گرگان واقع است.
ش/1648
ارسال: شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.