به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی پس از بازدید از شعبه اخذ رای مسجد صبوری و در جمع خبرنگاران گفت : حضور مازندرانی ها در پای صندوق های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها گسترده و پرشور بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.
وی افزود : در لحظات آغازین رای گیری مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای نشان دادند که همچنان برای آینده کشورشان تصمیم می گیرند .
یونسی با بیان اینکه حضور شهروندان حتی در بسیاری از شعبه ها موج می زند ، ادامه داد : این امر ناشی از این حقیقت است که مردم با میل ، رغبت ، و تعهد نسبت به آینده کشور و منطقه اشان برای ادای وظیفه و تعیین سرنوشت خود و آینده فرزندانشان حضور شکوهمندانه ای پای صندوق های رای یافته اند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که در این استان تاکنون روند انتخابات کاملا آرام ، شکوهمندانه ، با امنیت بالا و همراه با رقابت سالم بوده و این امر بیانگر درک بالا و فهم هوشمندانه مردم نسبت به انتخابات است .
یونسی با تاکید بر اینکه تعرفه به اندازه کافی وجود دارد و هر شعبه ای که کمبود تعرفه داشته ، ارسال شده است ، گفت : حضور جمعیت انبوه در حوزه های رای گیری نشات گرفته از احساس تعهد مردم نسبت به آینده کشورشان است .
وی افزود : مردم ما یاد گرفته اند که در نظام مردم سالاری دینی باید نظرشان را در پای صندوق های رای اعلام کنند و این هنر انقلاب اسلامی بوده است که به مردم ما آموخته شده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.