اکبر سنجابی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای شماره 20 در محل دبیرستان سمیه سرپل ذهاب پس از انداختن رای به داخل صندوق در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای گیری از مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای سرپل ذهاب از ساعت 8 صبح آغاز شده است.
وی حضور مردم در ساعات اولیه آغاز رای گیری را بسیار مناسب توصیف کرد و اظهارداشت: مردم با شور و حال خاصی پای صندوق های اخذ رای حاضر شده اند تا پایبندی خود را به نظام، آرمانهای امام و شهدا و انقلاب اسلامی نشان دهند.
وی مشارکت مردم سرپل ذهاب در انتخابات گذشته را 85 درصد ذکرکرد و ادامه داد: با توجه به شور و حال خاصی که در بین اقشار مختلف مردم وجود دارد ، پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم سرپل ذهاب در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به بالاترین حد خود برسد.
فرماندار سرپل ذهاب اظهارداشت: برای برگزاری انتخابات، 102 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که از این مجموع 36 صندوق در حوزه شهری و 66 صندوق در حوزه روستایی مستقر هستند.
سنجابی، از مشارکت یک هزار و800 تن از عوامل اجرایی، نظارت ، بازرسی ، مجریان و محافظان صندوق های رای در این دوره از انتخابات در سرپل ذهاب خبر داد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.