به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز سه شنبه در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان که باحضور رئیس نهضت سواد آموزی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات چند روز گذشته ازمجموع 169 هزارو 658 رای صحیح ماخوذه در شهرستان دکتر روحانی 126 هزارو 639 رای را کسب کرد.
وی با تبریک به دکتر روحانی برای انتخاب مجدد و نیز قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اضافه کرد: حضور پرشور و حماسی مردم ایران در انتخابات یکبار دیگر مردم سالاری دینی نظام را به نمایش گذاشت.
کریمی همچنین بااشاره به وسعت شهرستان و پراکندگی روستاهای آن بویژه در بخش داشلی برون بر توجه ویژه به امر سوادآموزی با بسیج همه امکانات و نیروها دراین بخش تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، ستاربردی فجوری معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز از پوشش 10 هزارو 732 سوادآموز استان در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال درسال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز توجه به مناطق مرزی و روستاهای دور افتاده از رویکردهای اصلی سوادآموزی استان است.
به گزارش ایرنا، حاجی قربان شیری قابوس کارشناس سوادآموزی آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز از برگزاری 444 کلاس در سال گذشته با تحت پوشش قرار دادن 2060 سوادآموز در سه دوره تحصیلی خبر داد و اظهارداشت: در مجموع 69 درصد سواد آموزان موفق به قبولی شدند.
فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس هم با قدردانی از تلاش ها درحوزه سوادآموزی گفت: تلاش ما در جهت و بستن مبادی بیسوادی و ترک تحصیل است که با قوت انجام می شود.
وی همچنین با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان، افزود: 38 واحد آموزشی این شهرستان با کمبود فضای آموزشی مواجه اند ضمن اینکه با رفع مشکل زمین، عملیات احداث یک واحد آموزشی در شهرک بهارستان با مشارکت نیکوکاران بزودی آغاز می شود.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است، این شهرستان افزون بر 60 هزار دانش آموز دارد.
3091/1648
خبرنگار: علی لکزا نوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.