به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز شنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان افزود: معلمان با حضور در عرصه تعلیم و تربیت نسل آینده، نقش انکارناپذیری در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه دارند.
وی با بیان اینکه رسالت معلمان در تربیت دانش آموزان خطیر است ادامه داد: این قشر فرهیخته و فرهنگ ساز جامعه با ادامه راه و روش انبیای الهی، نقش مهمی در رشد علمی و فرهنگی موفقیت دانش آموزان و زمینه ساز موفقیت آنان در عرصه های بزرگ جامعه اسلامی ایفا می کنند.
وی همچنین با اشاره به لزوم حضور پرشور آحاد مردم در عرصه انتخابات اضافه کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای، با انتخاب آگاهانه در تعیین سرنوشت کشور و جامعه خود سهم مهمی خواهند داشت.
وی قانون گذاری و نظارت را از جمله وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با رعایت قانون مداری و اخلاق مداری در یک رقابت سالم ، برنامه های عملیاتی خود را برای خدمتگزاری به مردم اعلام ارائه دهند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین با اشاره به نقش سازنده معلمان در تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه گفت: عشق، ایثار و فداکاری معلمان، برای پرورش نسل های آینده تمام نشدنی است.
جلیل اسلامی افزود: دلسوزی های معلمان برای تربیت اسلامی و فرهنگی دانش آموزان، زمینه ساز رشد و تعالی معنوی علمی و شکل گیری شخصیت اجتماعی آنان است.
وی با بیان اینکه تاریخ آموزش و پرورش سرشار از فداکاری معلمان است اضافه کرد: کلمه زیبای معلم برگرفته از زیبایی هایی است که معلمان خلق کرده اند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش مراغه تجلیل شد.
هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.