علی اصغر طهماسبی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع این رای ها افزون بر 175 هزار رای به مردم مرکز استان اختصاص دارد.
وی اضافه کرد که با فرض تمدید مجدد ساعت رای گیری آمار رای دهندگان گلستانی به یک تا حدودیک میلیون و 100هزار نفر افزایش خواهد یافت که مشارکت بالایی را در کشور رقم خواهند زد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان؛ آمار واجدین شرایط رای استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را افزون بر یک میلیون و 290 هزار نفر اعلام کرد.
وی با اشاره به حضور بی نظیر گلستانی ها از ابتدای رای گیری امروز جمعه تاکنون اضافه کرد: در اتتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در گلستان یکهزار و 657 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار آرای مردم را جمع آوری می کند.
به گفته وی؛ همچنین یکهزار و 639 شعبه وظیفه اخذ رای واجدین شرایط شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.
در انتخابات امروز مردم گلستان دوازدهمین رئیس جمهوری را انتخاب کرده و در ادامه نمایندگان کرسی های شوراهای اسلامی 30 شهر و 942 روستای استان را با رای خود راهی این نهاد خواهند کرد.
به گفته طهماسبی؛ برای استان یک میلیون و 600هزار تعرفه ارسال شده است تا کمبود احتمالی تعرفه ها در برگزاری انتخابات خللی ایجاد نکند.
1648/6203
تنظیم : پری سالارنیا ** انتشار: مهدی کرمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.