براساس اعلام دادگستری گلستان به ایرنا هادی هاشمیان عصر پنجشنبه اظهارداشت: در هر شهرستان دو شعبه شامل یکی در دادسرا و دیگری در دادگاه ، برای رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی تشکیل شده است.
رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در گلستان اضافه کرد که مردم تخلف های احتمالی را به دادسراها یا مراجع نظارتی و انتظامی گزارش دهند.
وی افزود که تاکنون 56 پرونده تخلف انتخاباتی در استان تشکیل شده که در دادسراها و دادگستری ها در حال رسیدگی است.
رئیس دادگستری کل گلستان با بیان اینکه مردم به اعتماد سلامت انتخابات مانند دوره های گذشته باز هم پرشور پای صندوق های رای خواهند آمد، گفت: ما به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی ، پاسداری از آرای مردم را وظیفه خود می دانیم و همگام با مردم پای صندوق های رای حاضر می شویم.
هادی با بیان اینکه امسال نیز همچون دوره های گذشته نامزدها و هوادارانشان در فضای آرام و بدون تنش کار تبلیغاتی انجام دادند، اظهار امیدواری کرد که این روند تا پایان زمان رای گیری و پس از اعلام نتایج انتخابات از مراجع رسمی ادامه یابد.
رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از 8 صبح فردا ( 29 اردیبهشت ) همزمان با سراسر کشور در 30 شهر و 942 روستای استان گلستان نیز آغاز می شود.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.