به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین عشقی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات با نامزدهای شورای شهر قائمشهر و ارطه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، افزود : در روز انتخابات همه باید تلاش خود را به کار بگیریم تا با رعایت قانون تنور انتخابات در این شهرستان داغ شود.
وی ادامه داد : همه نامردهای انتخابانی باید به رای مردم احترام گذاشته و نسبت به آنچه که از صندوق های رای بیرون می آید تمکین کنند و کسانی که از صحنه رقابت خارج می شوند باید آرامش خود را حفظ کنند.
دادستان قائمشهر با اشاره به اینکه نامزدها با ایجاد همدلی و همزبانی باید به فرد منتخب در پیگیری مطالبات قانونی کمک کنند ، گفت : کاندیدها باید از زیر سئوال بردن رای مردم پرهیز و به نامزد انتخاب شده در عمران و آبادانی شهر کمک کنند.
عشقی با بیان اینکه شهر قائمشهر از جمعیت بالا و حوزه جغرافیایی کمی برخوردار است ، اضافه کرد : همان گونه که همه نامزدها در زمان تبلیغات به هم احترام می گذاشتید ، بعد از انتخابات هم باید به هم احترام بگذارید تا صمیمیت در جامعه حاکم شود.
وی با تاکید بر اینکه بعد از شمارش آراء صد درصد با متخلفین که ناآرامی و درگیری ایجاد می کنند برخورد قانونی خواهد شد ، بیان کرد : شعبه ویژه در دادسرا و شعبه ویژه در دادگاه حاکم است و پرونده فرد متخلف به این شعبه ها ارسال و به طور قاطع با فرد متخلف برخورد خواهد شد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.