فرماندار اراک در حاشیه توزیع این صندوق ها به خبرنگار ایرنا گفت: صندوق های در نظر گرفته شده تا اواخر وقت امروز (پنجشنبه) به نمایندگان فرماندار تحویل می شود.
حسین بختیاری افزود: نمایندگان فرماندار باید صندوق های اخذ رای فردا (جمعه) قبل از شروع انتخابات به شعب اخذ رای تحویل دهند تا صندوق ها در حضور سایر اعضای شعب و ناظران مهر و موم شود.
وی بیان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اراک در 297 شعبه برگزار می شود و در این راستا بیش از هفت هزار نفر نیروی انسانی در شعب فعالیت دارند که به طور متوسط در هر شعبه حداقل 22 دست اندرکار انتخاباتی حضور خواهد داشت.
فرماندار اراک در بخش دیگری از سخنانش از اقدام شهرداری اراک در پاکسازی خیابان های شهر اراک پس از برگزاری آخرین شب تبلیغاتی تشکر کرد.
بختیاری اظهار کرد: شهرداری اراک در این دوره نسبت به ایجاد فضاهای مناسب برای تبلیغات نامزدها و ستادهای انتخاباتی در کلانشهر اراک اقدام های مثبتی را انجام داد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تعداد نامزدهای انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهر اراک نسبت به قبل چند برابر افزایش داشته اما رعایت اصول تبلیغاتی از وضعیت مطلوب تری نسبت به دوره های قبل برخوردار بود.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.