به گزارش پنجشنبه ایرنا' با آغاز مهلت قانونی تبلیغات نامزدها تحت لوای قانون و شمارش معکوس فرصت هشت روزه؛ آخرین تلاش ها برای رسیدن به کرسی های پارلمان های محلی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رودان آغاز شد.
با آغاز این مرحله حساس و سرنوشت ساز نامزدها در این شهرستان باید با پیمودن یک مسیر مهم در چارچوب قانون؛ آخرین تلاش ها را برای به دست آوردن کرسی پنجمین پارلمان های محلی شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام دهند.
با آغاز تبلیغات میدانی و علنی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بامداد روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه؛ فضای شهر و روستا؛ فضایی انتخاباتی است و پوسترهای تبلیغاتی بازیگران اصلی نمایش انتخابات در جای جای شهر و روستا خودنمایی می کند.
شور و شوق مردمی برای نمایش رخدادی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی به اوج خود رسیده است؛ رخدادی که نقش اول آن را مردم بازی می کنند تا با آرای خود سرنوشت کشور را به روشنی و درستی رقم بزنند.
رئیس ستاد انتخابات رودان در گفت و گو با ایرنا' اظهار داشت: 684 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در رودان نام نویسی کرده بودند که صلاحیت 668 داوطلب تایید شد.
کورش نیک طبع افزود: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ 616 داوطلب برای کسب 367 کرسی شورای روستایی و 52 داوطلب برای کسب 15 کرسی شورای شهر در این شهرستان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی بیان کرد: تبلیغات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بامداد پنجشنبه 21 اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت هشت صبح 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
نیک طبع از داوطلبان خواست در جریان انتخابات؛ مُرّ قانون را رعایت و در امر انتخابات به هیچ وجه از مدار اخلاق و قانون خارج نشوند.
این مسئول خاطر نشان کرد: داوطلبان و رقبای انتخاباتی می بایست با رقابتی جدی، سالم و توام با اخلاق اسلامی از طرح مسائلی که موجب تخریب سایر رقبا و شادی دشمنان می شود؛ پرهیز نمایند و با رعایت ضوابط و مقررات قانونی در مدت تعیین شده؛ به بیان و تشریح برنامه های خود بپردازند.
نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از بامداد روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه 96 تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات؛ فرصت دارند؛ برنامه های خود در راستای عمران، آبادانی و توسعه همه جانبه شهر، روستا و کشور را در چارچوب قانون؛ بطور جامع، کامل و شفاف برای مردم بیان کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ 29 اردیبهشت 96 در شهرستان رودان برگزار می شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی **انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.