براساس اعلام دادگستری گلستان به ایرنا، علیرضا یوسف زاده روز سه شنبه در حاشیه سفر سه روزه خود به گرگان، اظهار داشت: این برنامه برای کارکنان قضایی و اداری سراسر کشور تدوین شده است.
به گفته وی؛ پس از دو سال اجرا، نسخه ویرایش شده آن امسال در حوزه های قضایی سراسر کشور با توجه به فرهنگ بومی هر استان اجرایی می شود.
وی افزود: نگاه ما در تدوین این مدل توجه متوازن به همه نیازهای دینی ،فرهنگی و اجتماعی کارکنان قضایی و اداری و خانواده های آنان است.
یوسف زاده اضافه کرد: حضور پررنگ تر روسای دادگستری ها و استفاده از ظرفیت و توانمندی های همه کارکنان از دیگر مواردی بوده که در این مدل لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه مدل تعالی فرهنگ سازمانی ،همه کارکنان قضایی و اداری را زیر پوشش قرار می هد ،یادآور شد: در این برنامه به دنبال رفع آسیب ها و موانعی که باعث نارضایتی شغلی و خستگی کارکنان می شود نیز بوده و امیدواریم در این بخش موفق عمل کنیم.
به گفته وی؛ مهمترین هدف در اجرای برنامه های این مدل؛ ایجاد بستر و زیرساخت های فرهنگی برای درازمدت است.
هیات فرهنگی معاونت فرهنگی قوه قضاییه در سفر به گلستان علاوه بر تبیین مدل تعالی فرهنگ سازمانی برای کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان با روسای حوزه های قضایی و رابطان فرهنگی گلستان نیز دیدار و گفتگو می کنند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.