رییس ستاد مرکزی حجت الاسلام رییسی در آذربایجان‌شرقی گفت: اراده‌ی عمومی و اراده‌ی شیفتگان اسلام و محبان حسین(ع) بر تغییر قطعی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار شاکری در جمع حامیان حجت الاسلام رییسی در استان، اظهار کرد: امروز لطف خدا و مشیت الهی، بر این قرار گرفت که دکتر جلیلی از مشهد مقدس رایحه خوش‌ امام‌رضا(ع) را به تبریز بیاورد.
وی با بیان اینکه نویدی برای جوانان دارم، افزود: روزشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت چهار و نیم تا هفت و نیم عصر دکتر رییسی میهمان مردم تبریز خواهد بود و فردا نیز آقای نیکزاد، رییس ستاد رییسی فردا در تبریز حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد و احوال خانواده‌های داغدیده، افزود: طی دیدارمان با خانواده‌‌های حادثه دیده، آنان همواره می‌گفتند که آتش قطار ما را به یاد خیمه‌های حضرت حسین(ع) انداخت و در این میان حضور خادمان امام رضا(ع) از ابتدا تا انتها آلام ما را تسکین داد.
شاکری افزود: پیام تغییر با حرکت امام(ره) شروع شد و ادامه‌ی آن نیز در ۲۹ بهمن ماه در تبریز رخ داد و نمایاند که ما در برابر حوادث بی‌تفاوت نیستیم، تبریز قیام ها را ادامه خواهد داد و ادامه آن را نیز در ۲۹ اردیبهشت ماه رقم می‌زند.
شاکری خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی اصلی مهمی است که توسط تفکر انقلابی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.