به گزارش خبرنگار ایرنا امیررضا خادم یکشنبه شب در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد استانی گلستان افزود: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه‌ داری است تا با ترغیب این بخش از ورزش حمایت بیشتری به عمل آید.
وی اظهار کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چند سال قبل با بدهی بیش از 100 میلیارد تومانی تا آستانه فروپاشی پیش رفتند در حالی که از بودجه‌ دولتی هم استفاده می‌کردند اما اکنون خودشان درآمدزایی می‌کنند و بدهی‌ کلان ندارند و خوشبختانه در نتیجه گیری نیز موفق عمل کرده‌اند.
خادم خاطرنشان کرد: در صورتیکه این باشگاهها کاملا خصوصی شوند؛ نتایج بهتری هم حاصل خواهد شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان‌ با اشاره به توسعه ورزش زنان بویژه در چهار سال گذشته، گفت: پارسال برای نخستین بار در المپیک یک بانوی ایرانی موفق به کسب مدال شد و اکنون سالن‌های ورزشی زیادی در اختیار زنان قرار گرفته است.
خادم از ایجاد معاونت ورزش بانوان در ادارات کل استان‌ها خبر داد و گفت: این مهم علاوه بر تسهیل ورزش زنان باعث خواهد شد تا آنها در شورای معاونین استان‌ها نماینده داشته باشند.
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین با ابراز خوشحالی از رشد نسبی ورزش گلستان گفت: در کمتر جایی دیده‌ام که از خیرین ورزش تجلیل شود و خوشحالم که در استان گلستان این اتفاق رخ داد.
خادم افزود: گلستانی‌ها همواره از لحاظ اخلاق و احترام به همدیگر زبانزد بوده‌اند و مدیر کل ورزش و جوانان گلستان نیز به عنوان اخلاق مدارترین مدیرکل کشور معرفی شد.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم گفت: توسعه ورزش بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.
علی اصغر طهماسبی افزود: ورزش صنعتی است که موجب توسعه یافتگی می شود و خوشبختانه دولت یازدهم تا حد زیادی در این زمینه موفق بود.
بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هم گفت: بخشی از مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی این استان به کمک مصوبه هیات دولت برطرف شد.
وی با بیان اینکه در سال 95 اتفاقات خوبی در ورزش استان گلستان رخ داد، افزود: برای نخستین بار در المپیک نماینده داشتیم و در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان هم با 12 پله رشد؛ چهارمین استان کشور شدیم.
وی یادآور شد: همچنین ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان در سال 95 رتبه برتر کشور را کسب کرد.
استان گلستان با حدود 1.9 میلیون نفر جمعیت افزون بر 55 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
3014/6203
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.