به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز یکشنبه در گردهمایی معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران کل سیاسی انتخابات استانداری و فرمانداران و بخشداران استان های گیلان، مرکزی، زنجان و قزوین که با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور برگزار شد،افزود: نباید خدمت مسئولان به مردم را در ایام انتخابات تبلیغاتی دانست چرا که وقفه در ارائه خدمات، جامعه را با مشکل مواجه می سازد.
وی با ناصحیح خواندن برخی انتقادها مبنی بر اینکه چرا دولت در حین ایام منتهی به انتخابات به کارهای اجرایی می پردازد، افزود: دولت شرایط و ساز و کارها و ضوابط انجام امور را طی سال های قبل فراهم ساخته و براساس اولویت ها به امور رسیدگی می کند و باید اذعان کرد آغاز عملیات اجرایی و یا افتتاح طرح ها در طول سال به طور مستمر جریان دارد و ویژه این ایام نیست.
همتی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم با فعالیت مستمر و شبانه روزی برای خدمت رسانی به آنها باید مورد توجه جدی مدیران باشد،افزود: بدیهی است هرچه قدر میزان رضایت مردم از عملکرد مدیران بیشتر باشد، اقبال آنها به دولت و دستاوردهایش تجلی بیشتری خواهد داشت.
استاندار قزوین، رضایت مردم از دولتمردان را در مشارکت هرچه بیشتر آنها در انتخابات نیز موثر دانست و خاطرنشان کرد: هرچه قدر عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی مطلوب تر باشد میزان مشارکت مردم در عرصه هایی مانند انتخابات بیشتر خواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران باید به تشریح دستاوردهای دولت برای مردم بپردازند تا آنها در جریان خدمات ارائه شده به خود قرار بگیرند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه های مناسب، شرایط کشور را در ابعاد داخلی و خارجی به شکل مناسبی سامان بخشید.
استاندار قزوین با تاکید بر دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری جدی امور مردم در همه زمانها از جمله ایام انتخابات، گفت: باید تا لحظه آخر خدمت خود برای ارائه خدمات به مردم آمادگی داشته باشیم تا آنها را برای خلق حماسه ای دیگر و مشارکت حداکثری در انتخابات سوق دهیم.
همتی تاکید کرد: همه مدیران باید از تبیین عملکرد دولت غافل نشوند و با حوصله، ادب و متانت و عقلانیت به منتقدان پاسخ دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما مدیران، عملکرد دولت از جمله در حوزه رفع تحریم ها، تقویت تولید و اشتغال و رشد اقتصادی را به خوبی و با جزئیات برای مردم بیان کنیم، کارنامه خود را پیش روی آنها قرار داده ایم تا بتوانند در انتخابات بهتر تصمیم گیری کنند.
استاندار قزوین در ادامه با تشریح خدمات دولت به بخش های اقتصادی در استان قزوین،گفت: به عنوان نمونه ظرف 50 سال گذشته چهار هزار واحد صنعتی در این استان مجوز فعالیت گرفتند در حالی که در دولت تدبیر و امید یک هزار و 550 واحد تولیدی مجوز احداث و بهره برداری دریافت کردند که نشان از تقویت بخش خصوصی در این دوران و مثبت بودن سیاست های دولت در حمایت از سرمایه گذاران بوده است.
همتی اظهار کرد: در سال گذشته با اعطای بیش از 11 هزار میلیارد تسهیلات مالی، یک هزار و 111 واحد و طرح تولید صنعتی و کشاورزی در استان قزوین به سامان رسیدند و فعالیت تولیدی خود را رونق بخشیدند که این حجم از خدمات دهی برای تامین منابع مالی واحدهای تولیدی بی سابقه بوده است.
وی به خدمات ارایه شده به بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و در پایان افزود: از 2 دهه قبل تا سال گذشته 21 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به روش های آبیاری نوین تجهیز شده بودند که این رقم تنها در سال گذشته با حمایت های دولت تدبیر و امید 20 هزار هکتار بود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی*انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.