علی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات به صورت بلاعوض برای خرید، احداث و یا تعمیر 56 باب مسکن مددجویان این نهاد در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس پرداخت شده است.
وی گفت: پرداخت این میزان تسهیلات در سه ماه آخر سال 95 انجام شده و درسال جاری نیز اعتبارات ویژه ای برای مسکن مددجویان کمیته امداد پیش بینی شده که هنوز رقم دقیق آن اعلام نشده است.
حسنی بدون اشاره به آمار مددجویان کمیته امداد فاقد مسکن یا متقاضیان بهره مندی از تسهیلات بلاعوض، اضافه کرد: درصورت تامین و تخصیص اعتبارات این حوزه، به ترتیب اولویت به مددجویان پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: مددجویان این نهاد بوپژه در مناطق روستایی گنبدکاووس می توانند علاوه بر دریافت تسهیلات بلاعوض، از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با کارمزد پایین برای ساخت مسکن پرداخت می شود و نیز کمک های خیرین استفاده نمایند.
به گزارش ایرنا با توجه به وسعت شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، این نهاد از آذرماه 95 به دو شعبه مستقل در قالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 این شهرستان چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر از اهالی دو دهستان فجر و آق آباد و بخش داشلی برون و نیز قسمت شرق شهر گنبدکاووس را تحت پوشش دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.