به گزارش ایرنا حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: بعضا برخی نامزدها برای کسب رای وعده هایی می دهند که عملی نیست بطوریکه حتی اعصاب و روان مردم را هم به هم می ریزد.
خطیب جمعه گرگان گفت: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری برخی از نامزدها وعده پرداخت پول نقد می دادند که یک نوع رشوه دادن و بازی با کرامت و شرافت ملت توانمند، غیور و انقلابی بود و نباید از این گونه روش ها برای رای گرفتن استفاده شود.
لیوانی افزود: نامزدها برای جذب رای نظام را زیر سوال نبرند و یا اینکه بگویند دولت های گذشته کاری انجام نداده اند؛ این کار شیوه بدی است که در پیش گرفته شده و مدام علیه دولت گذشته و کنونی تبلیغ می کنند.
وی خاطرنشان کرد: هر دولتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روی کارآمده به اندازه بضاعتش کار انجام داده است و باید به آنها خداقوت گفت و دعا کنیم تا در آینده خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
وی به طرفداران نامزدهای انتخابات نیز توصیه کرد که از تخریب طرف مقابل خودداری کرده و به جای آن تلاش کنند تا توانمندی نامزد خود را اثبات کنند.
حجت الاسلام لیوانی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون خدمات بسیار ارزنده ای ارایه کرده است و ما همواره قدردان خدمات هستیم.
وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران نقش بسزایی در تولید کشور دارند و نزد خدا از مزد ویژه برخوردارند.
وی به وضعیت حقوق کارگران نیز اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ترمیم حقوق کارگران اقدامات موثرتری انجام دهند.
خطیب جمعه گرگان با گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری؛ روز معلم را به جامعه فرهنگی کشور تبریک گفت.
6204/6203
*خبرنگار: علی اصغر تیموریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.