به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه درجلسه شورای اداری گنبدکاووس که باحضور مدیرکل بازرسی گلستان برگزار شد، گفت: درسایه همکاری و تعامل خوب بین عوامل اجرایی و نظارتی و نیز استمرار این همکاری ها، انتخابات خوب و با حضور حداکثری مردم برگزار می شود.
وی، برگزاری انتخابات سالم و قانونی، همراه با آرامش و امنیت و با حضور حداکثری مردم را از اولویت های اصلی برگزارکنندگان انتخابات دانست و افزود: رعایت مر قانون و صیانت از آرا، به افزایش اعتماد عمومی و اجتماعی مردم کمک می کنند.
کریمی با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و احراز صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها در گنبدکاووس، اضافه کرد: امسال استفاده از مساجد و حسینیه ها برای تبلیغات و سخنرانی نامزدهای شوراها ممنوع است.
وی همچنین باگرامیداشت برخی مناسبت های ملی و مذهبی هفته پیش رو، برلزوم تلاش مدیران گنبدکاووس برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و جذب اعتبارات برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با تبریک عید مبعث، برلزوم استفاده بهینه از فضائل ماه رجب بویژه قرائت ادعیه و نیز استغفار کردن تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، سرگرد سیدعلی حسینی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه از برگزاری رزمایش بسیجیان این شهرستان درقالب 6 گردان بیت المقدس و یک گردان الزهرا در روزهای 7 و 8 اردیبهشت خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی با سه ماموریت 'دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و امداد و نجات' برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محممد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.