به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، فرج‌الله رزاقی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: امسال گرامیداشت هفته معلم متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و این مراسم به صورت حوزه در 5 حوزه روستایی و یک حوزه شهری برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: در این مراسم از 44 فرهنگی منتخب، دو منتخب استانی و 42 منتخب شهرستانی تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در 3 روستا مشکل کمبود فضای آموزشی حاد است و دانش آموزان در کانکس تحصیل می‌کنند و تلاشمان این است در منطقه مرزی با جذب منابع 2 مدرسه شبانه روزی یکی دخترانه و دیگری پسرانه احداث کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر ماهیانه هزینه ایاب و ذهاب 3 مدرسه عشایری برای سهولت دانش آموزان، به صورت ماهی 700 هزار تومان از طریق آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای همه ظرفیت‌ها است و با توجه به سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به گنبدکاووس می‌توان از این ظرفیت برای کمک در فضای آموزشی در روستاها استفاده کرد.

وی افزود: امید داریم در سال جاری جلسات آموزش و پرورش در مناطق مرزی نیز برگزار کنیم تا از نزدیک ظرفیت ها و مشکلات آنان را جویا شویم.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اتمام دوره فعلی اعضای شورای آموزش و پرورش گفت: از تلاش و همکاری اعضای فعلی شورای آموزش و پرورش قدردانی می‌کنم و امید دارم اعضای جدید نیز پیگیر امورات مربوطه باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625579
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.