به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامیان، اسدالله صادقلو ظهر امروز در نخستین جلسه شورای شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان اظهار داشت: 150 مدرسه در شهرستان رامیان وجود دارد که 40 درصد این مدارس تخریبی بوده و نیاز است بازسازی شود.      

وی افزود: وضعیت مدارس تخریبی شهرستان رامیان مناسب نیست و امورات بیشتر مدارس شهرستان رامیان نیز با کمک‌اولیاء دانش‌آموزان اداره می‌شود.   

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان ادامه داد: به علت سرانه بسیار کم و محدود مدارس، امورات مدارس این شهرستان با مشارکت‌های اولیاء و مربیان و مدیریت مربیان و مدیران مدارس اداره می‌شود.    

وی تصریح کرد: امسال 65 نفر از معلمان شهرستان رامیان بازنشسته می‌شوند و در سال آینده نیز 80 نفر بازنشسته می‌شوند و با توجه به کاهش ورودی فرهنگیان به سیستم آموزشی و کمبودهای فعلی باید فکری اساسی برای این مهم انجام شود.   

صادقلو تصریح کرد: علاوه برکمبود و بعضا نداشتن سرانه برای مدارس شهرستان در پرداخت هزینه های گرمایشی و سرمایشی مدارس شهرستان نیز دچار مشکل شده ایم و بعضا با قطعی برق و گاز نیز مواجه می‌شویم.  

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان در ادامه بر نقش معلمان در آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده تاکید کرد و گفت: مراسم متمرکز هفته معلم شهرستان رامیان در سالن فرهنگیان شهر رامیان و روز 13 اردیبهشت برگزار می‌شود.     

وی از برگزاری جشنواره استانی هنرهای نمایشی و تجسمی در سالن اجتماعات اداره ارشاد رامیان در روز چهارشنبه جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرستان رامیان به مدت 4 روز میزبان دانش آموزان سراسر استان در رشته های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619831
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.