به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، گودرز شاهمرادی امروز در آغاز دوره آموزشی توجیهی بهره‌وری در آموزش و پرورش که با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش از راه دور کشور در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: بیشتر مدارس آموزش از راه دور ما با 162 هزار و 982 مدرسه در شهرها و 24 هزار و 195 مدرسه در روستاها فعال است که از این میزان دانش آموز تعداد 108 هزار پسر و بقیه دختر هستند.

وی بیان کرد: مدارس‌های آموزش از راه دور مانند تمام مدارس دیگر در راستای سیاست‌های آموزش و پرورش تلاش می‌کنند که فرصت‌های مناسبی برای ایجاد عدالت آموزشی و خدمات نوین آموزشی در کشور ایجاد کرده‌اند.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش افزود: امروز آموزش از راه دور یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و فرصت ارزشمند برای آموزش و پرورش برای نسل جدید و آینده است و آموزش و پرورش بدون آموزش از راه دور نمی‌تواند موفق باشد.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری جشنواره قلم با رویکرد آموزشی و تربیتی خبرداد و گفت: این جشنواره امسال برای دومین سال در بخش‌های دانش آموزی، همکاران فرهنگی، خانواده‌ها و طرح نگار در کشور برگزار می‌شود که محوریت آن در بخش دانش آموزی و کارآفرینی است.

شاهمرادی تصریح کرد: با برگزاری این جشنواره دانش آموزان نخبه شناسایی و برای آنها طرح هدایت تحصیلی در نظر گرفته می‌شود و همچنین طرح‌های برتر جشنواره به مراکزی که امکانات و اختیارات مناسب دارند، معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال تقویت مباحثی از جمله کیفیت بخشی آموزشی و آموزش آن لاین در مدارس آموزش از راه دور داخل کشور در اولویت برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید قرار دارد.

به گزارش تسنیم، دوره آموزشی توجیهی بهره‌وری در آموزش و پرورش با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش از راه دور کشور به مدت سه روز در شهر شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619829
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.