رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان گفت: با عملکرد مثبت دولت در چهار سال گذشته، پیش بینی می کنیم که جوانان استان استقبال خوبی از دکتر روحانی در انتخابات آتی داشته باشند.

طی نشستی و با آرای جوانان و دانشجویان احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان گلستان، احمد خاندوزی به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست پنجاه نفر از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب و نمایندگان احزاب و انجمن های فعال اصلاح طلب و اعتدال گرا در استان گلستان با درازگیسو رئیس ستاد دکتر روحانی در گلستان، شورای هفت نفره جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در این استان مشخص و سپس طی آرای داخلی این شورا، احمد خاندوزی به عنوان رئیس ستاد دکتر روحانی در گلستان انتخاب شد.

احمد خاندوزی، رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: با عملکرد مثبت دولت در چهار سال گذشته، پیش بینی می کنیم که جوانان استان استقبال خوبی از دکتر روحانی در انتخابات آتی داشته باشند.

این روزنامه نگار و فعال سیاسی گفت: خوشبختانه جوانان استان گلستان با هوشمندی و درایت، هم چنان بر همان میثاق و عهدپیشین خود، حمایت از روند عقلانیت و اصلاح در دولت تدبیر و امید، ایستاده اند و مطمئنا در انتخابات پیش رو، در حمایت از دکتر روحانی کاری می کنند کارستان. روحانی در بین جوانان و دانشجویان استان گلستان پایگاه رای مناسبی دارد و گزینه مقبول آنها است.

photo_2017-04-20_15-08-57

وی در پاسخ به سئوالی درباره استراتژی ستاد جوانان دکتر روحانی در گلستان توضیح داد: استراتژی ما در جلب حداکثری آرا به سمت دکتر روحانی است. البته با کارهای بزرگ و خوبی که در این چهار سال صورت گرفته و به خصوص "برجام" در تبیین برنامه و اهداف دولت مشکلی نیست.

خاندوزی با اشاره به پایگاه رای دکتر روحانی در گلستان تصریح کرد: مجموع جبهه اصلاحات و اعتدال استان گلستان حامی اصلی دکتر روحانی را شکل می دهند. البته از نظر نباید دور داشت که جریان اصول گرای معتدل نیز خارج ستاد دکتر روحانی، از دولت تدبیر و امید حمایت خواهند کرد.

خاندوزی در پایان خبر داد: با هماهنگی کاملی که با ریاست محترم ستاد دکتر روحانی در استان جناب مهندس درازگیسو وجود دارد، انشالله تا یکی دو روز آینده و با مشورت دوستان جوان، ارکان ستاد اعلام خواهد شد.

گفتنی است، خاندوزی روزنامه نگار اصلاح طلب است که پیش تر سابقه همکاری در هفته نامه های «سلیم» و «گلشن مهر» را داشته است. وی همچنین رئیس سازمان جوانان «حزب اعتدال و توسعه» در استان گلستان است. خاندوزی سابقه سخنگویی و عضویت شورای مرکزی مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.