نصرت برزگر روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولین کمیته ها و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اجرای قانون، رعایت اخلاق و سلامت برگزاری انتخابات را بر هر امری مقدم می دانند.
وی گفت:841 نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کلاله و فراغی و 105 روستای این شهرستان ثبت‌نام کرده ند.
وی ادامه داد : از 713 نفر ثبت‌نام کننده عضویت در شوراهای اسلامی روستایی شهرستان کلاله 498 نفر در بخش مرکزی و 224 نفر در بخش پیشکمر و در حوزه شهری نیز128نفر شامل 97 نفر برای کلاله 31نفر برای شهر فراغی ثبت‌نام نموده اند
فرماندار کلاله همچنین گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان، 173 نفر در بخش مرکزی و 91 نفر در بخش پیشکمر سابقه عضویت در شوراهای اسلامی را دارند.
برزگر با بیان اینکه 30 خانم برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کلاله ثبت‌ نام کرده‌اند، اظهارداشت: از این تعداد 16 نفر در حوزه شهری و 14 نفر در حوزه روستایی ثبت‌ نام کرده‌اند.
وی افزود: در بخش مرکزی کلاله 244 نفر برای عضویت در 72 روستا انتخاب می‌شوند که شورای 58 روستا سه‌ نفره و 14 روستا پنج‌ نفره است و در بخش پیشکمراین شهرستان نیز، در مجموع 101 نفر برای عضویت در 33 روستا انتخاب می‌شوند که شورای 32 روستا سه‌ نفره و یک روستا پنج‌ نفره است.
وی ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان کلاله طبق روزشمار انتخابات فعالیت‌های خود را انجام می دهد و تاکنون مشکلی در عرصه عملکرد نداشته ایم.
شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نقرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.