به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در مراسم رژه روز ارتش در مشهد اظهار داشت: نیروهای مسلح ما از نظر توان تسلیحاتی و دفاعی در بهترین شرایط خود قرار دارند و در دورانی که کشورهای اطراف ما در جنگ و درگیری به سر می‌برند وجود نیروهای مسلح و ارتش قدرتمند کشور، آرامش بخش زندگی مردم است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیام روز ارتش، اتحاد ملت و ارتش در اطاعت از رهبری برای دفاع از نظام و کشور است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ارتش را سرمایه و ذخیره‌ای برای ملت خواندند و امام خمینی(ره) نیز ارتش را پشتوانه ملت و حامی استقلال کشور می‌دانستند که این نشان از جایگاه ویژه ارتش در مسیر تداوم نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی بزرگترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را اسلامی، مکتبی، ولایی و مردمی‌بودن آن دانست و با بیان اینکه تقویت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به معنای تهدید برای هیچ کشور دیگری نیست، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه خودباوری، خوداتکایی، نوآوری، امروز بزرگترین نیروی مقتدر مسلح در این منطقه هستند اما این قدرت بزرگ نظامی هدفش صلح و امنیت است، نه تجاوز و نه حمله به مظلومان و کودکان، این نیروهای مسلح همواره در پی دفاع از مظلومان هستند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه یک ارتش مقتدر و نیروی مسلح مقتدر و صلح‌خواه در منطقه است، تصریح کرد: از ارتش ایران دیگران بیاموزند، دنبال فتنه در این منطقه نباشند و به کودکان مظلوم و به پیرمردان و پیرزنان در کشور یمن حمله نکنند. 

رشیدیان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: این انتخابات در بعد داخلی و خارجی 2 پیام دارد که در بعد داخلی نشان دهنده اتحاد داخلی است و در بعد خارجی برگزاری انتخابات پرشور می‌تواند به گسترش اقتدار و امنیت ما منجر شود.

وی بیان کرد: بزرگترین آزمون سال 96 انتخابات 29 اردیبهشت است و باید زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و تأکید بر عمل به قانون و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این انتخابات است و قطعاً این ملت بار دیگر سربلند از یک آزمون دیگر بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620889
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.