به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نمازجمعه ایرانشهر با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: رئیس جمهور انقلابی معتقد به گفتمان انقلابی، شایسته سالاری و قانون گرایی است و در مقابل دشمنان سرسختانه ایستادگی می کند.
وی با توصیه مومنان به داشتن تقوا در زندگی گفت: انسان باید با یاد مرگ زمینه تقوا را در خود به وجود آورد تا در مقابل گناهان محفوظ بماند.
امام جمعه ایرانشهر با گرامیداشت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که در دفاع از موجودیت ایران به عنوان یکی از بهترین نیروهای مسلح کشور فعالیت می کند.
حجت الاسلام ابطحی افزود: همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده کردیم هرگاه دشمنان نظام رجز خوانی کردند فرمانده کل قوا و فرماندهان ارتش و سپاه قاطعانه ترین پاسخ ها را به آنان دادند.
وی با اشاره به دستاوردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی گفت: هر ساله نیروهای ارتشی کشور دستاوردهای جدید دفاعی، موشکی و هوایی خود را رونمایی می کنند که این نشان دهنده قدرت و پیشرفت روز افزون ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.