به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان‌ بوشهر، امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با تبریک سالروز روز ارتش جمهوری اسلامی ، ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی را برشمرد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مکتبی، مردمی و ولایی است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح  با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از تجهیزات مدرن و پیشرفته دفاعی برخوردار هستند تصریح کرد:  ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت و توانمندی بالا از بهترین شرایط و تجهیزات و آمادگی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه عزت، اقتدار و امنیت است افزود:  ارتش جمهوری اسلامی با داشتن تجهیزات مدرن و توانایی بالا، توانمندی مقابله با هرگونه تعدی و تجاوز دشمن در آسمان و زمین و دریا  دارد.

خطیب نماز جمعه برازجان با تاکید بر توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی نه تنها راهگشای مشکلات اقتصادی است بلکه در حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی اثرگذار است.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه فضای ایران اسلامی انتخاباتی شده بر توجه به اخلاق اسلامی در این عرصه تاکید کرد و گفت: از فضای تبلیغات انتخابات به عنوان فرصت ملی برای تقویت استقلال کشور، وحدت ملی و همگرایی قومی و مقابله با توطئه‌های تفرقه افکنانه و جنگ روانی دشمن استفاده شود.

مصلح با تاکید بر توجه مردم برای انتخاب اصلح و پرهیز ازتعصبات قومی و فامیلی افزود:نامزدهای انتخاباتی براساس قانون، اخلاق اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه قانون ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید اصلاح شود تصریح کرد: آمار بالای ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری به این نحو که هرکس بتواند ورود کند متناسب با شان و جایگاه ریاست جمهوری نیست که باید قانون ثبت نام اصلاح شود.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه مردم در پی کسانی هستند که شعارهایی مبتنی بر واقعیات جامعه را مطرح  می‌کنند گفت:  تقویت امید و نشاط در ابعاد مختلف با استفاده ار فضای انتخابات و پرهیز از سیاه نمایی، بزرگ نمایی مشکلات و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه قراربگیرد.

خطیب نماز جمعه دیلم: عوارض «تن‌بار» به برنامه‌های فرهنگی دینی دیلم تخصیص داده شود

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان دیلم اظهار داشت: از دست اندرکاران این مراسم که زمینه حضور جوانان و نوجوانان  در برنامه با ارزش و معنوی اعتکاف فراهم کردند قدردانی می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری  با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و دینی و تخصیص اعتبارات لازم تصریح کرد: برخی مسئولان در برگزاری مراسم اعتکاف آن‌گونه که انتظار می‌رفت مشارکت نکردند و انتظار می‌رود بخشی از اعتبارات  عوارض «تن‌ بار» که از ته‌لنجی وصول می‌شود در عرصه فرهنگی، دینی و مذهبی شهرستان دیلم هزینه شود.

خطیب نماز جمعه دیلم با اشاره به اینکه مسئولان نقش مهمی در حل مشکلات جوانان  دارند تاکید کرد: سیاست کشور در دست مدیران و مسئولان است و باید جوانان را اهل بهشت و سعادت کنند.

امام جمعه دیلم با تاکید بر توجه به تقویت توان نظامی و عملیاتی نیروهای مسلح گفت: تقویت روحیه نیروهای مسلح باید مورد توجه جدی قراربگیرد.

حسینی‌بوشهری با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به  برنامه‌های انتخاباتی پرداخت و خاطر نشان کرد: جوهره انقلاب در اوج آگاهی و در عرصه حضور مردم در صحنه است که این مهم در انتخابات متبلور است.

خطیب نماز جمعه دیلم با اشاره به انتخابات 29 اردیبشهت بر توجه به قانون‌مداری و اخلاق اسلامی کاندیداها تاکید کرد و افزود: مشارکت  حداکثری مردم، رقابت سالم بدور از تخریب کاندیداها، رعایت خطوط قرمز نظام باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام جمعه دیلم تاکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید توجه داشته باشند که خطوط قرمز نظام دست خوش گروه‌ها و جناح‌های مختلف انتخاباتی نشود.

حسینی بوشهری با تاکید بر حرکت همگانی بر محور ولایت‌مداری گفت: کاندیداهای انتخابات حرکت بر مدار قانون، منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و پرهیز از تبلیغات زود هنگام را مدنظر داشته باشند.

خطیب نماز جمعه دیلم به حمله موشکی آمریکا علیه سوریه اشاره و تصریح کرد: این حمله نشان داد که آمریکا در اوج استیصال قرار گرفته و هدف آنان از این حمله موشکی، تحت‌الشعاع قرار دادن نهضت مقاومت اسلامی است.

خطیب نماز جمعه عسلویه: حضور در انتخابات 29 اردیبهشت امری مهم و واجب است

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی با توانمندی و اقتدار خود ارتشی بالنده و مفتخر است .

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد دینداری و ولایت‌مداری را دو خصوصیت امروز ارتش  دانست و تصریح کرد: ارتش  ایران اسلامی بر مدار دین و ولایت حرکت می‌کند که این ارتش در جهان بی‌نظیر است.

خطیب نماز جمعه عسلویه به انتخابات 29 اردیبهشت پرداخت و با تاکید بر حضور حداکثری در این عرصه سیاسی اجتماعی بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت و انتخاب آگاهانه و با بصیرت از مولفه‌های مهم مورد توجه در انتخابات است.

 وی با تاکید بر تحقق شعار امسال مبنی بر تولید و اشتغال افزود: باید بر تولید واشتغال تمرکز شود که در راستا با شعار و دستورالعمل کار پیش نمی‌رود  بلکه باید پیگیری و نظارت کرد.

امام جمعه عسلویه گفت: باید مسئولان آمار درست و صحیح ارائه بدهند  و برای ایجاد تولید بیشتر و اشتغال جوانان باید تلاش وافری کرد.

هاشمی‌نژاد با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: نامزدهای انتخابات باید رقابت سالم، منطقی و به دور از هرگونه تخریب با یکدیگر داشته باشند.

انتهای پیام/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615768
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.