به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تعیین شعب اخذ رأی در شهرستان‌ها توسط هیئت‌های اجرائی، با هماهنگی هیئت نظارت بر انتخابات انجام می‎شود و توصیه ما به هیئت‌های اجرائی این است که به دلیل وجود زیرساخت‎های مناسب مانند خطوط ارتباطی، تعیین مدارس را به عنوان شعبه اخذ رای در اولویت داشته باشند.

معاون استاندار گلستان تصریح کرد: فرماندار مسئول اجرا و برگزاری انتخابات در شهرستان و بخشدار در بخش است و ما انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع برگزاری انتخابات به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه مجموعه وزارت کشور، همه مکاتبات، تماس‌ها و پیامک های مربوط به انتخابات در اولویت کاری قرار داشته و با فوریت نسبت به آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: در روزهای آتی مانور برگزاری انتخابات را در استان اجرا خواهیم کرد، از همه فرمانداران و بخشداران می‎خواهیم همه کاستی‌های خود را به خصوص در مورد شعب فاقد آنتن دهی، احصاء و به ستاد انتخابات اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: پس از اتمام مرحله ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از عصر دیروز، فرایند پنجم انتخابات ریاست جمهوری شامل رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان در یک دوره 5 روزه آغاز و تا 10 روز قابل تمدید است.

طهماسبی افزود: در نهایت در روزهای 6 الی 7 اردیبهشت انتشار اسامی نامزدها توسط وزارت کشور را خواهیم داشت و پس از آن از تاریخ 8 لغایت 27 فروردین ماه به مدت 20 روز نامزدها مجاز به تبلیغات هستند.

وی اظهار کرد: همچنین مهلت تبلیغات کاندیداهای تأیید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین بر تعامل فرمانداران و هیئت های اجرایی با هیئت نظارت شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618736
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.