ابراهیم حسن زاده روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه المپیاد ورزشی نوجوانان در دو بخش شرق و غرب استان گلستان برگزار می شود، اعلام کرد: در چارچوب این المپیاد، مسابقات بسکتبال پسران با شرکت تیم های گنبد، رامیان، علی آباد، آزادشهر، مینودشت و کلاله، امروز در خانه بسکتبال شهرستان کلاله با دیدارتیم های آزاد شهر و مینودشت آغاز شد.
وی با بیان اینکه این مسابقه با نتیجه 46 بر 48 به نفع تیم نوجوانان آزاد شهر به پایان رسید، ادامه داد: در دومین بازی که بین تیم های گنبد و رامیان برگزارشد، تیم رامیان با نتیجه 54 بر 25 برتیم نوجوانان گنبد پیروز شد.
به گفته حسن زاده، این مسابقات در روزهای پنچشنبه و جمعه هفته جاری با دیدارتیم های گنبد - کلاله و علی آباد - گنبد ادامه یافته ودر نهایت عصر روز جمعه با برگزاری مسابقه های فینال و رده بندی، تیم های اول و دوم به عنوان تیم های برتر شرق استان برای برگزاری مسابقه با تیم های اول و دوم غرب گلستان، معرفی می شوند.
رئیس هیات بسکتبال کلاله همچنین از پایان مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی دختران گلستان در رشته بسکتبال در کلاله خبر داد و گفت: دراین مسابقات تیم های گنبد، آزادشهر، رامیان، مینودشت و کلاله شرکت داشتند.
وی افزود: مسابقات رده بندی و فینال بسکتبال المپیاد ورزشی دختران و پسران گلستان روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت(پنچشنبه و جمعه) سالجاری بین تیم های اول و دوم شرق و غرب استان در گرگان برگزار می شود.
شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.