به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، احمد صفرخانی سرپرست تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در حاشیه برپائی اردوی تیم ملی والیبال ساحلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی والیبال دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم که خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‎کند از امروز نخستین اردوی خود را در گنبدکاووس برپا کردند.

وی افزود: 40 والیبالیست به این اردو دعوت و در پایان قرار است 14 بازیکن مستعد برای عضویت در تیم ملی والیبال دانش‌آموزی انتخاب شوند.

سرپرست تیم ملی والیبال دانش‌آموزی تصریح کرد: در این اردوی 3 روزه ورزشکاران در دو نوبت صبح و عصر در سالن المپیک این شهرستان تمرین می‌کنند.

وی گفت : تا آغاز مسابقات چندین اردو در استان‎های مختلف هم برگزار خواهد شد تا تیم ملی دانش‌آموزی به آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات آسیایی دست یابد.

صفرخانی با بیان اینکه این اردو به میزبانی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس برگزار می‏‌شود، اظهار کرد: مسابقات آسیایی والیبال دانش‎آموزی، شهریورماه امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار می‎شود.

سرپرست تیم ملی والیبال دانش‌آموزی گفت: تیم والیبال دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان گنبدکاووس سال گذشته در مسابقات والیبال دانش آموزی کشور رتبه نخست را کسب کرده بود و در این اردو نیز 7 بازیکن از گنبدکاووس حضور دارند.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این اردوی آمادگی زیر نظر 4 مربی از تهران، آذربایجان غربی، گنبدکاووس و آق قلا به تمرین می پردازند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621487
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.