به گزارش خبرنگار ایرنا حسن صادقلو عصر یکشنبه در این آئین که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، اظهارداشت: با ظرفیت شناسی از رشته های ورزشی توسط مسئولان در این المپیادها ،سقف پشتیبانی و حمایت از ورزش استان بیشتر خواهد شد.
وی؛ استعداد یابی و افزایش روحیه امید ورزشکاران و دادن فرصت به نوجوانان و جوانان جهت معرفی توانمندی های خود را از آثار ماندگار این المپیاد ها بیان کرد و افزود که این المپیاد ورزشی علاوه بر اینکه موجب پرورش اندام و بدن می شود زمینه ساز تخلیه انرژی جوانان نیز خواهد شد و آثار اجتماعی مثبتی را نیز بدنبال دارد.
صادقلو همچنین هزینه در ورزش را هزینه در معرفی استعدادها و یک تولید بزرگ نامید و گفت که برگزاری این المپیاد اقدامی هوشمندانه و مبارک بوده و به معرفی استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان استان کمک می کند.
به گفته وی؛ راه موفقیت درمیادین و مسابقات ورزشی از چنین المپیاد هایی می گذرد، در این جشنواره ها استعدادهای ورزشی در مناطق روستایی و شهری معرفی و به ماندگاری استعدادهای ورزشی استان در عرصه های ملی و بین المللی کمک خواهد کرد.
استان گلستان با تاکید بر حمایت از برگزاری این گونه المپیادهای ورزشی، از رتبه چهارم استان در ورزش و توفیق گلستان در حوزه اخلاق ورزشی خبر داد و افزود که یکی از اهداف این برنامه ها کاهش آسیب ها و مهار آن است.
وی در پایان گفت که در عرصه های ملی و جهانی ورزشکاران گلستان میدان‎دار هستند و در این پیوند می توان به سردار آزمون و فراهاد قائمی اشاره کرد و امید داریم که در آینده شاهد ارتقاء ورزش گلستان و ورزشکاران آن در عرصه های بین المللی باشیم.
استان گلستان حدود 59 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.