به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی گلستان که با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار نوجوان گلستانی در سالن امام(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: توفیقات خوبی استان ما در عرصه ورزش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این گونه المپیاد بنیانگذاری بسیار زیبایی در عرصه ورزشی ایجاد کرده و این اقدام بسیار هوشمندانه بوده است.

استاندار گلستان گفت: افتخار برگزاری نخستین المپیاد ورزشی استانی برای استان گلستان در کشور است و این بنیانگذاری را مبارکی می‎دانیم.

صادقلو افزود: امید داریم در سایه چنین بنیانگذاری‎های فرهیخته‎ای استعدادهای واقعی و حقیقی ورزش استان ما در کشور نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد: راه ورزشی از این میادین مسابقات ورزشی می‎گذرد و بر اساس امید داریم در این المپیاد استعدادهای ورزشی، روستایی و شهرهای ما معرفی شود و همچنین این المپیاد به ماندگاری استعدادهای ما در عرصه ملی و بین المللی می‎شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: باید از این چنین حرکت‎های ورزشی باید حمایت کنیم و حضور بند به این دلیل است و در عرصه عمل نیز همانگونه که اشاره شد استان ما موفقیت‎های زیادی داشته است.

صادقلو یادآور شد: استان گلستان در ورزش رتبه چهارم دارد و در اخلاق که محور مهمی در ورزش است به توفیقات خوبی در کشور رسیده است.

وی بیان داشت: گلستان از دل ورزش به آسیب‎های اجتماعی توجه داشته و امید است در آینده بتواند با ورزش این آسیب‎ها را مهار کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه سرانه ورزشی استان گلستان افزایش پیدا کرده است، گفت: افزایش سرانه ورزشی را در سالجاری در دستور کار قرار دادیم.

صادقلو از رشد 2.5 برابر در شاخصه‎های اختصاصی خبر داد و افزود: همه اینها توفیقات در سایه همت مسئولان، همت ورزش دوستان، فکوران ورزش و برنامه‎ریزان ورزشی در صحنه بوده و از این جهت باید تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: در این عرصه ورزشکاران گلستان میدان‎دار هستند و می‎توانید سردار آزمون و فرهاد قائمی دیگری در آینده شوند.

صادقلو افزود: امید درایم در آینده شاهد ارتقاء ورزش در گلستان باشیم و بتوانیم در عرصه‎های ملی و بین المللی حائزه رتبه‎های برتر شویم.

دومین المپیاد ورزشی استان گلستان با شعار المپیاد میعادگاه ورزش گلستان پس از سخنرانی استاندار گلستان با رژه هیئت‌های ورزشی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618820
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.