به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار رحمت الله صادقی ظهر امروز در آئین استقبال از دوازدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان اظهار داشت: امروز توفیق داریم که مردم استان گلستان شاهد حضور نخستین شهید مدافع حرم در سال 1396 باشند.

وی تصریح کرد: قطعا حضور این شهید خیر و برکت زیادی را برای استان گلستان به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: شهید ید الله ترمیمی محصول دهه سوم انقلاب اسلامی است و این شهید بزرگوار در سن 13 سالگی به عضویت بسیج محل درآمده بود و در راه اسلام و امت خدمت کرد.

صادقی بیان داشت: در سن 22 سالگی این شهید بزگوار به خدمت سپاه درآمد و دوره‎های آموزشی خود را به خوبی طی کرد و مسئول دسته آتش گردان شد.

وی با بیان اینکه توفیق شهادت برای این شهید بزرگوار در سن 28 سالگی رقم خورد، تاکید کرد: شهید ترمیمی با شهادتش درس بزرگی به پدران، مادران و جوانان ما داد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه این شهید مدافع حرم هزاران کیلومتر آن طرف‌تر و خارج از مرز جغرافیایی ایران اسلامی به دفاع از حریم آل البیت (ع) پرداخت، افزود: ما باید به این شهید بزرگوار که جان شیرین خود را تقدیم اسلام کرده افتخار کنیم و قطعا این شهید منشاء خیر و برکات زیادی برای استان گلستان خواهد شد.

صادقی گفت: به پدر و مادر این شهید بزگوار برای تربیت این چنین جوانی تبریک می‎گویم و شهادت این شهید حاصل تلاش اخلاق زیبا و انتخاب مسیر الهی است که برگزیده و در آن قدم نهاده است.

وی یادآور شد: امید داریم با حضور شهدای مدافع حرم مردم استان گلستان نیز توفیق رهوری در راه شهدا را داشته باشند و حضور این شهدا سبب شود که راه ما با راه شهدا القاء شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605752
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.