به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهمن طیبی عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی گلستان که با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار نوجوان گلستانی در سالن امام(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم توفیق این را داشتیم که دومین المپیاد ورزشی گلستان را در فروردین ماه سال 1396 آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: هدف از این المپیاد ورزشی توجه به رشته‎های آمایشی استان است و بر این اساساین المپیاد تدارک دیده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه نخستین المپیاد ورزشی در استان گلستان در سال 1395 در حد قابل قبولی اقبال ورزشکاران را در پی داشت، تاکید کرد: براساس این المپیاد ورزشی مدیران ورزش و جوانان کشور به این فکر افتادند که المپیاد ورزشی کشوری را نیز برگزار کنند و امید داریم تحکیم و تکرار این المپیاد سبب شود که انگیزه نونهالان و جوانان به ورزش بیشتر شود.

طیبی تاکید کرد: قطعا برگزاری چنین میادین ورزشی افزایش کمی و کیفی ورزش را در استان به همراه خواهد داشت و امید داریم بتوانیم شور و نشاط بین ورزشکاران که یکی از اهداف اصلی سازمان ورزش و جوانان استان است را با این المپیاد ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: قطعا برگزاری این المپیاد به لحاظ کیفی نیز منجر به کسب مدال‎های کشوری و بین المللی توسط وزشکاران گلستانی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: از همه هیئت‎های ورزشی که تلاش کردند این المپیاد برگزار شود و از همه مسئولان که به ما کمک کردند قدردانی می‎کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618774
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.