به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عماد مختومی در پیش از ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان اظهار داشت: به همت خیرین‎ مدرسه ساز در استان گلستان در سال 1395، 21 پروژه مشارکتی داشتیم که بر اساس این پروژه‎ها 110 کلاس درس به واسطه خیرین در استان گلستان ساخته شد.

وی تصریح کرد:  در استان گلستان در مجموعه 35 پروژه در نوسازی مدارس در سال 1395 داشتیم که بر اساس این پروژه‎ها 230 کلاس درس ساخته  شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گلستان با بیان اینکه خیرین مدرسه‎ساز در نوسازی مدارس نقش بسزایی دارند، افزود: در هجدهمین جشنواره خیرین‎مدرسه‎ساز استان گلستان 8 میلیارد و 300 میلیون تومان برای ساخت و نوسازی مدارس در نظر  گرفته شده بود که از این میزان 8 میلیارد تومان محقق شد.

مختومی بیان داشت: با رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز در استان گلستان و برگزاری این جشنواره به صورت شهرستانی کمک‎های خیرین مدرسه‎ساز در نوسازی مدارس افزایش چشمگیری داشته است.

وی تاکید کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید نزدیک از یک هزار کلاس درس ساخته شده است که از این میزان 350 کلاس درس توسط مشارکت خیرین‎مدرسه‎ساز بوده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گلستان بیان داشت: در سطح استان گلستان 2 هزار و 500 کلاس درس وجود دارد که از این میزان 24 درصد نیاز به بازسازی دارد و همچنین 25 درصد از مدارسه استان گلستان باید مقاوم‎سازی شوند.

مختومی یادآور شد: امید داریم با برنامه‎ریزی انجام شده تا پایان برنامه ششم توسعه در استان گلستان دیگر مدرسه تخریبی در سطح استان گلستان نداشته باشیم.

وی گفت: در شرایطی که اعتبار ما مناسب نبود خیرین پای کار آمدند و کمک شایانی به ما داشتند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گلستان افزود: یک هزار و 300 پروژه در استان گلستان از سال 1377 که مجمع خیرین مدرسه‎ساز در استان گلستان شکل گرفته تحویل آموزش و پرورش دادیم که 496 پروژه از این تعداد به همت خیرین ساخته شده است.

مختمومی یادآور شد: مشکلات آموزش و پرورش با توجه به گستردگی که دارد زیاد است و باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم آموزش و پرورش خوبی را در استان گلستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618244
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.