به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر طهماسبی روز شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اظهار کرد: در کنار بهره برداری از این شبکه ها برای تبلیغات انتخاباتی، می توان با اتخاذ سیاست های درست و هدفمند ، کاهش آسیب های اجتماعی را به عنوان یک اولویت مهم جامعه از طریق آن دنبال کرد.
وی بیان کرد: آسیب های اجتماعی بنیان افکنی مانند طلاق ، خودکشی ، تکدی گری ، حاشیه نشینی و مانند آن در حال رواج بیشتر است که باید از همه ظرفیت ها برای کنترل ، مهار و کاهش آن استفاده شود.
معاون استاندار گلستان افزود: سال گذشته 8 جلسه در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان برگزار و بیش از 80 مصوبه به تایید اعضا رسید که اجرای این مصوبات در راستای کاهش جدی معضلات و آسیب ها در حال پیگیری است.
طهماسبی در ادامه به نزدیک شدن برگزاری سالگرد درگذشت مختومقلی فراغی شاعر شهیر ایرانی و ترکمن اشاره کرد و گفت: این مراسم همه ساله و با حضور میهمانان داخلی و خارجی در گلستان برگزار می شود که امسال به دلیل همزمانی آن با ایام انتخابات ،در حال هماهنگی برای تغییر زمان سفر میهمانان و برگزاری مراسم در نیمه اول اردیبهشت هستیم.
وی در ادامه بر لزوم تحقق کامل شعار تعیین شده رهبر معظم انقلاب برای افزایش تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: دولت وعده کرده تا پایان سال قادر به ایجاد 630 هزار شغل جدید است و با توجه به جمعیت فراوان آماده به کار ، سالانه حدود 500 هزار بیکار در جامعه باقی می مانند که راه اصلی ایجاد شغل برای این افراد ، بهره گرفتن از سیاست های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.