به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان فرهاد افشارنیا در نخستین جلسه ستاد پیشگیری از وقاع جرائم انتخاباتی در استان خوزستان افزود:پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، وظیفه ذاتی این ستاد است و رئیس قوه قضائیه نیز بر آن تاکید زیادی دارد.
وی در ادامه گفت: طبق نص صریح قانون، استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با افرادی که از این قوانین تخطی کنند برخورد قانونی می‌شود.
افشارنیا با بیان این که دستگاه قضایی در برخورد با افراد متخلف، هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نمی‌کند افزود: این ستاد در اجرا و نظارت دخالتی ندارد و هرکدام از این وظایف به دستگاه‌های مربوطه واگذار شده است.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به نامگذاری امسال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: دادگستری خوزستان حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع را سرلوحه کار خود قرار داده است و تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایش های مقام معظم رهبری به کار خواهد بست.
دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان خوزستان نیز گفت: این جلسات بر اساس دستورالعملی که از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه صادر شده است ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام سعید سعدی گفت:همه باید تلاش کنیم امانتدار آرای مردم در انتخابات پیش رو باشیم.
بنابه این گزارش تبلیغات نامزدهای احتمالی شوراهای اسلامی شهرو روستا در خوزستان از چندی پیش در رسانه های مجازی شروع شده است.
طبق تقویم اعلام شده از سوی وزارت کشور ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29اردیبهشت ماه 1396به صورت همزمان برگزار می شود.
/6002/6065
دریافت کننده:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.