به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ اسماعیل نامنی روز شنبه درجلسه هماهنگی برگزاری رژه 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی آن، اظهار داشت: پس از دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل در 19 بهمن 1357 و پیوستن نیروی زمینی ارتش به حرکت مردم و پیروزی انقلاب، عده ای از نااهلان و منافقان، شعار انحلال ارتش سردادند.
وی گفت: پیام تاریخی امام راحل درخصوص نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش، تولدی دوباره به ارتش داد و ارتش ولایی نیز در راستای این پیام، رشادت های زیادی از جمله در سرکوب قائله کردستان با تقدیم 2 هزار شهید و در ادامه در دوران دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید از خود نشان داد.
سرهنگ نامنی اضافه کرد: ارتش ولایی جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی و درکنار دیگر نیروهای مسلح، با اقتدار از سرزمین ایران در برابر تجاوز دشمنان دفاع کرد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمنان بیفتد.
وی تصریح کرد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح با خودکفایی در تولید مهمات و تجهیزات نظامی پیشرفته، تحت فرمان فرماندهی کل قوا ار مزرهای خاکی و آبی کشور دفاع و اجازه تجاوز به هیچ کشوری را نخواهند داد.
فرمانده سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی از قویترین ارتش های منطقه است و همگان در روز 29 فروردین امسال و در مراسم رژه، قدرت و اقتدار ارتش و دیگر نیروهای مسلح ایران را خواهند دید.
وی نمایش قدرت ، توان رزمی ، انضباط و انسجام نیروهای مسلح، تجدید میثاق با بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل نیروهای مسلح را از جمله اهداف برگزاری آیین گرامیداشت روز ارتش در منطقه برشمرد.
سرهنگ نامنی از ادارات و نهادها و نیز اقشار مختلف مردم گنبدکاووس خواست در مراسم رژه نیروهای مسلح (29 فروردین) این شهرستان شرکت نمایند.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه سرهنگ پاسدار 'محمدحسن آرش' جانشین تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس نیز با گرامیداشت روز ارتش و یاد خاطره شهیدان، بالاخص امیران آن از جمله شهید سپهبد صیاد شیرازی، گفت: نیروهای ولایی ارتش جمهوری اسلامی پس از آن دیدار تاریخی با امام راحل تا امروز برکات زیادی برای انقلاب اسلامی داشته است و بسیاری از فرماندهان و امیران آن درحین خوشنامی، گمنام هستند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه روز ارتش را از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز اقتدار ارتش و نیروهای مسلح، اقتدار نظام، رهبری و مردم است و همه باید قدردان تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح درتامین امنیت و حراست از مرزهای کشور باشند.
قرار است، رژه نیروهای مسلح مستقر درشهرستان 380 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان همزمان با دیگر شهرهای ایران اسلامی، روز 29 فروردین 96 درمحل گلزار شهدای گمنام این شهر در جاده کمربندی برگزار شود.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.