پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت یکسال از شهادتش به دست خانواده اش رسید و پس از تشییع شکوهمند در شهر علی آباد کتول، به زادگاهش شیرنگ منتقل و به خاک سپرده شد.
شهید غریب آبادی متولد 1344 به نماز و روزه خیلی اهمیت می‌داد و در مجالس دینی و سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) عاشقانه شرکت می‌کرد.
از ویژگی های دیگر این شهید والامقام به همه مخصوصا پدر و مادر احترام ‌گذاشتن و روحیه گذشت و فداکاری بود و در زمان فراغت از تحصیل نیز در کنار خانواده‌اش مشغول به کار می‌شد تا کمک خرج آن ها باشد.
شهید بزرگوار بدلیل علاقه به تحصیلات علوم دینی با کسب اجازه از پدر و راهنمایی امام جمعه شهرش وارد مدرسه دینی بازار در شهرستان شاهرود شد و با جدیت مشغول تزکیه نفس گردید و زمانی که به شهر خود باز می‌گشت، دست از فعالیت بر نمی‌داشت و آموخته‌های خود را به دیگران انتقال می داد.
این شهید همچنین برای تکمیل دروس حوزوی خود عازم مشهد مقدس شد و در مدرسه علمیه آیت الله موسوی نژاد مشغول تحصیل گردید که بعد از مدتی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر حضور جدی جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل، لبیک گفت و از طریق بسیج شهرش راهی جبهه شد و در 30 فروردین سال 65 در عملیات کربلای 2 در منطقه «حاج عمران» به فیض عظیم شهادت نایل آمد.
6204/6203
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.