براساس اعلام روز چهارشنبه ارشاد گلستان به ایرنا، محمدرضا عباسپور هنرمند تجسمی و عضو هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی گلستان و مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان است و پیش از این در چهارمین دوره هنر و ادبیات محتشم که با هدف بسط و ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار شد، نیز حائز رتبه شده بود.

* معرفی2پیشکسوت تئاتر و عکاسی به عنوان هنرمندان برتر گلستان
'اله قلی نظری' پیشکسوت عرصه تئاتر و 'داوود عامری' پیشکسوت عرصه عکاسی به‌عنوان هنرمندان برتر عرصه انقلاب اسلامی در استان گلستان معرفی‌ و از آنان قدر دانی شد.
همچنین در همایش متمرکز هفته هنر انقلاب اسلامی درگرگان از چهار جلد کتاب و پنج فیلم مستند و داستانی به‌عنوان محصولات تولیدی حوزه هنری استان در سال 95 رونمایی شد.
اجرای برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی از 19 فروردین آغاز شده است.

*هنرمند گلستانی نفر برتر مسابقه تلویزیونی زمانی برای خندیدن
در نخستین مسابقه تلویزیونی 'زمانی برای خندیدن'، علی غریب از شهرستان کردکوی استان گلستان موفق شد با کسب 39 امتیاز به‌عنوان نفر برتر دست یابد.
این مسابقه از شبکه سوم سیما با موضوع مسابقه بین جوانان علاقه‌مند به اجراهای زنده طنز برگزار شد.
علی غریب یکی از شرکت‌کنندگانی بود که از شهرستان کردکوی در این مسابقه شرکت کرد و به مرحله فینال رسید و پس از اجرای خود در مرحله پایانی از بین پنج شرکت‌کننده راه‌یافته توانست با کسب 39 امتیاز از مجموع 40 امتیاز ممکن، به‌عنوان نفر اول این مسابقه معرفی شود و مهدی صفوی زاده از یزد دوم شد.
ش /1648
** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.