رئیس هیات بسکتبال گلستان گفت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از 24 فروردین آغاز می شود و محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم ملی پدرام فخفوری ورزشکار گلستانی را برای حضور در اردو فراخواند.
ابراهیم کریمی بیان کرد: این اردو تا چهارم اردیبهشت در تهران ادامه دارد و 15 ملی پوش دعوت شده برای افزایش توان بدنی و هماهنگی های تیمی تمرینات خود را برگزار می کنند.
بهرام حسن زاده ، محمدرضا درخشی ، حسین مکاریان ، دانیال نوروزی ، علی چاشی ، امیرحسین علیاری ، علیرضا مرتضوی، حمیدرضا بهرام زاد ، کیوان مطلبی ،نیما راهی زاده ، امین صداقت ، متین آقاجان پور ، محمدسینا واحدی و علیرضا زینال زاده ، دیگر دعوت شدگان به این اردو هستند.
وی گفت: هم اینک نوجوانان وجوانان گلستانی حضور ثابت و مستمر در تیم ملی بسکتبال این رده دارند که رسیدن آنها به رده سنی بزرگسالان نیز دور از انتظار و دسترس نیست.
کریمی افزود: تمرکز و برنامه اصلی هیات بسکتبال استان توجه و تقویت هر چه بیشتر رده های سنی پایه با شناسایی ورزشکاران مستعد و هدایت آنها برای حضور در ورزش حرفه ای است.
به گفته وی؛ بسکتبالیست های گلستانی در رده های سنی گوناگون جزو تیم های ثابت مراحل نیمه نهایی و نهایی رقابت ها هستند که این رشد امیدوار کننده بی شک به افتخارات ماندگارتری در این رشته پرطرفدار بین مردم استان خواهد انجامید.
رئیس هیات بسکتبال گلستان پیش از این گفته بود که حدود 5 هزار نفر در شهرهای استان این ورزش را به صورت سازمان یافته و حرفه ای تمرین می کنند که حدود نیمی از آنها در شهر گرگان هستند.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.