به گزارش ایرنا امید آرامی پیش از سفر به تهران به اتفاق شماری از کشتی گیران منطقه و عباس آرامی مربی خود با حضور در دفتر فرمانده سپاه زابل از حمایت های سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی تقدیر کرد.
فرمانده سپاه زابل نیز گفت: درخشش امید آرامی در جهان نقطه امیدی برای نوجوانان و جوانان این استان در عرصه های مختلف ایجاد کرده است.
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی اظهار داشت: سال گذشته سالی پر افتخار در حوزه ورزش استان سیستان و بلوچستان بود به طوری که امید آرامی با درخشش در کشتی نوجوانان جهان نشان داد که این استان ظرفیت های زیادی دارد.
عباس آرامی در حاشیه اعزام کشتی گیر ملی پوش سیستان و بلوچستان در فرودگاه زابل به خبرنگار ایرنا گفت: امید آرامی از 19 تا 24 اردیبهشت در اردوی تیم ملی حضور دارد و از 24 اردیبشهت در رده سنی نوجوانان در سه وزن بالاتر در مسابقات جمهوری آذربایجان شرکت می کند.
وی افزود: امید آرامی در این مسابقات کار سخت و دشواری را در پیش رو دارد که امیدواریم با دست پر به استان سیستان و بلوچستان بازگردد و برگ افتخار دیگری بر افتخارات ورزشی ایران بیفزاید.
به گزارش ایرنا امید آرامی تاکنون توانسته مقام اول مسابقات قهرمانی کشور در سال 92، کشتی گیر نمونه کشور در مسابقات قهرمانی در سال 92، مقام دومی کشور در سال 93، مقام سومی مسابقات جام یادگار امام مشهد مقدس در سال 93، مقام قهرمانی در مسابقات جام آتالای ازمیر ترکیه در سال 94، مقام قهرمانی در جام رشید اف، جمهوری آذربایجان در سال 94، مقام نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور در سال 94، مقام قهرمانی در مسابقات جام یادگار امام در سال 94، مقام قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در سال 95، مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی چین تایپه در سال 95، مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان در سال 95 و مقام قهرمانی کشور در زاهدان را در سال 95 کسب کند.
زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
7317** 3213**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.