به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مومنی روز شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال استان گلستان با حضور وزرای ارتباطات و کار در گرگان اظهار کرد: در این طرح 15 تفاهم نامه در قالب 43 پروژه در چهار محور کشاورزی، گردشگری، سلامت و فرهنگ و آموزش در استان گلستان به امضا رسید.
وی بیان کرد: برای اجرای طرح تکاپو در قالب تفاهم نامه های تعریف شده 180 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده که به کمک آن برای 4 هزار و 210 نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری گلستان افزود: طرح تکاپو از سال گذشته در هشت استان کشور به صورت پایلوت آغاز شد و دولت در این طرح به دنبال شناسایی مزیت های استان ها ، شهرستان‌ها و روستاها و چگونگی ترکیب درستی از نیروی کار است.
مومنی گفت: این سرمایه گذاری با استفاده از توان سرمایه گذاران بومی و داخلی انجام شده و امیدواریم به اتکای آن شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگ در استان گلستان باشیم.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر روز شنبه وارد استان گلستان شدند.
شرکت در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه طرح تکاپو و بهره برداری از چند طرح مخابراتی، از برنامه های سفر یکروزه این دو وزیر به استان گلستان است.
3091/2729
* خبرنگار: میثم محسنی ** انتشار دهنده: مهدی کرمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.