استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه هایی که بخش خصوصی می تواند فعالیت کند در برنامه ریزی های خود تعریف کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید براینکه دستگاه های اجرای باید به دنبال ایجاد موج در ایجاد اشتغال باشند، خاطرنشان کرد: با همکاری همدیگر باید به دنبال خلق مزیتی باشیم که با ایجاد آن سرمایه گذارها به سوی استان سوق یابند.

استاندار اردبیل رویکرد اصلی در استان را کاهش بیکاری اعلام کرد و گفت: دولت برای رفع موانع بیکاری اقدامات خوبی در کشور و در استان اردبیل انجام داده و قدم های خوبی برداشته شده است که انتظار می رود مدیران استانی در برنامه ریزی های خود به تسهیل آن کمک کنند.

به گفته وی گاهی موانع تولید مخل تولید است بطوریکه که برای دستیابی به اهداف و ایجاد اشتغال زایی در استان باید گره‌های کور اقتصادی با نگرشی مثبت باز شود.

وی یادآور شد: برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود قدم های خوبی برداشته شده بویژه در حوزه  کشاورزی و گردشگری بطوریکه که لازم است برای رونق در این حوزه‌ها بخصوص در حوزه گردشگری برای افزایش مدت اقامت گردشگران در هتل‌ها و اقامتگاه‌های دائمی استان از طریق تورگردانی برنامه ریزی شود.

به گفته خدابخش با راه اندازی تورگردانی در استان بویژه تور خارجی می توان به رونق گردشگری در استان اردبیل کمک کرد.

استاندار اردبیل همچنین خواستار همکاری بانک های استان با سرمایه گذاران بخش خصوصی در شد تا در راستای ایجاد اشتغال در سالی که مزین به این نام است اقدامات خوبی در استان انجام شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.