به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، امیر شیر توماج فرماندار شهرستان مرزی گمیشان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ادامه داد: برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون، راهبرد همه دست اندرکاران انتخابات است و تمام توان و کوشش بر آن است بر اساس زمان بندی، یک انتخابات صحیح را اجرا کنیم .
وی فراهم ساختن بستر حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات را از دیگر راهبرد های فرمانداری گمیشان خواند و ادامه داد : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اردیبهشت ماه، توان منتخبان ملت را در شوراهای شهر وروستا و نیز ریاست جمهوری افزایش می دهد.
وی همچنین مشارکت حداکثری مردم را هشدار جدی از سوی مردم به دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت : همچنان که ملت ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب در تمامی راهپیمایی ها و انتخاباتی که تاکنون برگزار شده، حضور تاثیرگذار داشته اند بار دیگر به بدخواهان خواهند فهماند که پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی امری محدود به زمان نیست بلکه در نظام برگرفته از آرای مردم این رویه ثابت و مستمر خواهد بود .
فرماندار گمیشان گفت :قانون گرایی، برنامه ریزی، دانش و عدالت انتخاباتی، سرعت، دقت، فراهم سازی زمینه های حضور مردم در پای صندوق های رای و همچنین صیانت از آرای مردم از مهم ترن اصول و سرلوحه برنامه ها و فعالیت های ستاد انتخابات در شهرستان است.
وی هدایت و تشویق آحاد مردم جامعه به حضور در انتخابات را از وظایف رسانه های جمعی دانست و گفت : تلاش می کنیم تا همه مردم، حتی کسانی که تاکنون رغبتی به حضور در انتخابات نداشته اند را جذب کنیم و آنها را به مشارکت در انتخابات تشویق کنیم .
وی همچنین انتخابات را فرصت مناسب برای گردش مدیریتی در سطوح مختلف کشور دانست و گفت : انتخابات تجلی مشارکت مردم بستر حضور نخبگان منتخب مردم در عرصه های مدیریتی است .
توماج همچنین به نامنویسی 257 در انتخابات شوراها دراین شهرستان اشاره کرد و گفت 11 نفر از این تعداد را بانوان و 246 نفر را مردان تشکیل میدهند که در مجموع در روستا های بخش مرکزی 91 نفر و در بخش گلدشت 116 نفر و در دو شهر سیمین شهر و گمیش تپه نیز 50 نفر ثبت نام کرده اند .
شهرستان گمیشان بر اساس آمار نفوس و مسکن سال 95 جمعیتی بالغ بر 67 هزار و 772 نفر داشته و در غرب استان گلستان واقع شده است.
7333/1860
خبرنگار: علی قاسمی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.